Grafický manuál je klíčem ke Corporate Identity

Jedná se o přehledný návod, jak pracovat s Vaším logem a firemními barvami v rámci propagace, firemních brožur a katalogů, letáků, výročních zpráv, vizitek, polepů apod. Grafický manuál vytyčuje zásady a jasná pravidla, jak správně s Vaším firemním vizuálem pracovat a jak jej v rámci Vaší prezentace využít.

Tvorba grafického manuálu

Vytvoříme výstižnou příručku, jak pracovat s Vaším logem, fonty či barvami. Vše přehledně vyznačíme a popíšeme, jak dále s důležitými prvky korporátní identity pracovat

Konzultace

Poskytneme Vám komplexní poradenství o tom, jak správně se všemi částmi CI pracovat a kterak Vaši značku dostat lépe mezi lidi

Tištěný i online

Váš grafický manuál Vám předáme jak v tištěné, tak i elektronické podobě. Předání spojujeme s osobním představením a instruktáží, jak s manuálem pracovat

Grafický manuál jsme vytvářeli pro malé i velké firmy

Za 2 dekády naší historie jsme tvořili příručky pro užívání korporátního stylu mnoha firmám – s některými z nich se můžete seznámit v níže uvedené ukázce

transpark3

TRANSPARK

Vytvářeli jsme kompletní koncepci vizuálního stylu pro nově logistické centrum

dzk2

DZ KLATOVY

Pro drůběžářský závod jsme provedli redesign logotypu  i připravili nový grafický manuál

Bez názvu-2

DIVADLO J.K.TYLA

Pro divadlo J.K.Tyla jsme vypracovali kompletní Corporate Identity o loga počínaje, návrhy na plakáty konče

Konzultace

Element

Become a Member


Continue