Kvalitní vizuál je základem pro zviditelnění brandu

Dobrý vizuál podporuje vhodnou firemní image a posiluje ji. Špatně nastavený korporátní design má však neblahý vliv na marketing a ohrožuje tak i obchodní výsledky jakékoliv firmy a značky.

Nevhodný styl vám přináší řadu problémů – víte třeba, jestli si vás zákazníci nepletou s vaší konkurencí? Zda si vůbec pamatují, jaké máte logo? Anebo zda neodrazujete klienty designem, který se vůbec nehodí pro to, co děláte?

Poradenství Vám ušetří nemalé peníze

Neztrácejte už dál zbytečně čas ani peníze. Změnit vizuální styl společnosti je investice v řádech desítek až stovek tisíc korun a byla by škoda se do toho pouštět bezhlavě. Chcete-li investovat do korporátní identity smysluplně, zjistěte předem, jak by měla vypadat a působit.

Dozvíte se mj.:

• Jak váš současný vizuální styl působí a jestli funguje správně
• Jakým způsobem ovlivňuje účinnost vaší propagace
• Jaké jsou jeho největší chyby a slabiny a jak je snadno odstranit
• Zda spolu ideální ladí všechny prvky grafické identity
• Co je v aktuální designu dobře a jak toho účinně využívat

Komplexní analýza Vaší prezentace

V rámci poradenství proto celou vaší firemní identitu důkladně zanalyzujeme, zhodnotíme a navrhneme jasné a smysluplné zadání, jak dál postupovat. Podíváme se přitom na všechny části vašeho korporátního designu – logo, logotyp, barvy, písma, grafické prvky či tiskoviny.

Konzultace

Element

Become a Member


Continue