Správa PPC kampaní - tvorba i optimalizace

PPC, nebo-li Pay Per Click kampaně patří k nejrozšířenějším online marketingovým nástrojům. My se Vám postaráme jak o tvorbu tak i následnou efektivní správu Vaší PPC reklamy na platformách Sklik i Adwords.

Adwords

Adwords je PPC systém od Google. V rámci správy Vám vytvoříme reklamní sestavy pro obsahovou i vyhledávací síť + nastavíme remarketing. Výhodou Adwords je celosvětové pokrytí – můžete oslovit uživatele nejen z ČR, ale i Slovenska, Ruska či USA.

Sklik

Seznam poskytuje platformu Sklik – v rámci ní Vám pomůžeme oslovit uživatele Seznamu a jeho partnerské sítě webových stránek jak pomocí PPC reklamy tak i retargetingu. Sklik je primárně zaměřen na české zákazníky.

Bannery i textové inzeráty

Vytvoříme Vám originální a poutavé textové inzeráty stejně jako kreativní reklamní bannery, jimiž můžete oslovit uživatele z celé ČR a v rámci Adwords celého světa. Všechny inzeráty dáváme před publikací partnerovi ke schválení

Jak správa PPC kampaní probíhá?

Nejprve začneme bezplatnou analýzou, na základě které si uděláme obrázek o obsahu webu, konkurenci a dalších faktorech, které jsou pro stanovení úspěšné strategii nutností.

Analýza webu

Nejprve začneme analýzou webu a zejména vstupních stránek, na které budeme v rámci PPC odkazovat

CO TÍM ZÍSKÁME?

Chceme-li, aby byla reklama efektivní, pak je důležité, aby byla v co největším souladu s obsahem, na který odkazuje, to proto, abychom zabránili okamžitému opuštění stránky a zajistili maximální relevanci

Klíčová slova

Je třeba jasně definovat klíčová slova, na základě kterých budeme naši reklamu zobrazovat

JAK PRACUJEME S KLÍČOVÝMI SLOVY?

S klíčovými slovy pracujeme nejen v rámci inzerátu a jednotlivých reklamních sestav, ale na vstupní stránce ( landing page ), na kterou odkazujeme

Cílové skupiny

Musíme si stanovit cíle a vytvořit si definici zákazníka, kterého chceme PPC reklamou oslovit

PROČ TENTO POSTUP?

Webem a jeho obsahem se přizpůsobujeme uživatelům, kteří nabízenou službu využívají či nakupují daný produkt. Stejně tak musíme postupovat i v PPC reklamě

Statovení klíčových výhod

V čem si myslíte, že jste lepší než konkurence? Co nabízíte navíc? Tyto výhody musíme promítnout do PPC

PROČ MY?

Proč má klient využít zrovna Vaše služby či z hlediska PPC kliknout zrovna na Váš inzerát? Musíme mu dát příčinu, aby klikl na naší reklamu a ne na tu konkurenční 

Vytvoříme Vám originální a výkonné PPC kampaně i Vám

Chcete vybracovat nezávaznou nabídku na tvorbu i správu PPC?

Kontaktuje nás

Element

Become a Member


Continue